“Sənaye -Sığorta” müştərisini NİYƏ İNCİDİR? – GİLEYbackend

“Sənaye -Sığorta” müştərisini NİYƏ İNCİDİR? – GİLEY

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

“Şikayətim “Azərsun” holding nəznində olan “Sənaye” siğorta şirkətindəndir. Bu barədə “Müştərinin Səsi” sosial qrupunda Elnur Məhərrəmov adlı istifadəçi paylaşımında giley edir.

"Sənaye -Sığorta" müştərisini NİYƏ İNCİDİR?

Daha sonra narazı vətəndaş yazır: “8 gündür maşınımla qəza törətmişəm. Servislərində baxış keçirilib. 3 gündür cavab yoxdur. Qaynar xəttlərinə zəng vururam, “sizinlə qiymətləndirmə əlaqə saxlayacaq” deyilir.

3 gündür əlaqə saxlanılmır. İndi də zəngimə 1 ci gün baxılacaq deyilir.

Deyirəm, taksi fəaliyyətiylə məşğul oluram, avtomobil lazımdır mənə. 10 günə 1 günıük işi görə bilmirlər… “İşçimiz mənzuniyyətdədir” cavabını alıram… Artıq bilmirəm şikayətimi kimə bildirim…”

Dia.az

İddia olunanlarla bağlı dia.az olaraq qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq…