Hər gün çəki atmağın 6 qaydasıbackend

Hər gün çəki atmağın 6 qaydası

Pandemiya dövründə idman zallarının bağlı qalması, günəş vannası qəbul etməmək və buna görə D vitamini çatışmazlığı artıq çəki almağımıza səbəb olub. Eyni zamanda çəkini itirmək xeyli çətinləşib.

Axşam.az xəbər verir ki, hər gün müəyyən hərəkətlər etməklə kalori yandırmaq çətin deyil. Əsas tənbəlliyin daşını atıb, qaydalara əməl etməkdir:

Gündə 15 dəqiqə rəqs edin.
Yaxınlıqdakı mağazaya piyada gedin.
30 dəfə atılıb-düşün.
Eyvana çıxıb, 30 dəqiqə idman edin. İstədiyiniz hərəkəti edə bilərsiniz.
Bir limonun qabığını sürtgəcdən keçirdib, üzərinə su töküb, gündə 2 dəfə için.
Uzanıb, ayaqlarınızı yuxarı qaldırıb, divara söykəyin və 20 dəqiqə bu vəziyyətdə dayanın.

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki