“eManat” müştərinin pulunu qaytarmır – ŞİKAYƏTbackend

“eManat” müştərinin pulunu qaytarmır – ŞİKAYƏT

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

“Şikayətim eManat şirkətindədir”-TİA.Az xəbər verir ki, müştəri Vasif İbrahimov belə yazıb. Onun sözlərinə görə, 29.12.2021 tarixində bank ödənişi edən zaman aparat söndüyü üçün ödəniş tamamlanmayıb: “Dərhal çağrı mərkəzi ilə əlaqə saxlamışam və ödənişin vacib olduğu üçün hesaba dərhal köçürülməli olduğunu bildirmişəm. Bayram olmasına baxmayaraq 3-5 gün ərzində məlumat veriləcəyini bildiriblər. Bugün zəng etmişəm sorğunun hələ də nəticəsinin tapılmadığı bildirilir. Çox məsuliyyətsiz və müştərinin problemlərini nəzərə almadan hərəkət edirlər”.

TİA.Az